۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۳:۰۹

شبکه فارس 24 ساعته شد

شبکه فارس 24 ساعته شد

شیراز - خبرگزاری مهر: برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس 24 ساعته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر از شیراز، مدیر کل صدا وسیمای مرکز فارس در مراسم آغاز بکار شبکه 24 ساعته مرکز فارس گفت: با 24 ساعته شدن این شبکه ظرفیت لازم برای تمامی سازمانها و ارگانهای استان فارس به وجود آمده که بتوانند برنامه های مختلف خود را از این طریق به مردم استان فارس و حتی مردم سایر استانهای کشور ارایه کنند.

محمد علی کشفی تصریح کرد:ا ستان فارس قطب گردشگری، پزشکی، صنایع الکترونیک، کشاورزی و... است که در این راستا باید مسئولان مربوطه از این ظرفیت به وجود آمده استفاده کنند تا قابلیتهای این استان را بیشتر از قبل نمایان کنند و خورده فرهنگ ها ولهجه های بومی فارس را زنده نگه دارند.

وی با بیان اینکه بخشی از برنامه هایی که در این شبکه 24 ساعته ارائه خواهد شد در خصوص مطالبات مردم استان است، تصریح کرد: طبق نظر سنجیهای صورت گرفته مردم استان فارس در خواستهای مختلفی از جمله پخش برنامه های سرگرم کننده، تفریحی و آموزشی دارند که بخشی از ساعات پخش شبکه فارس به ارایه اینگونه درخواست های مردم استان اختصاص داده شده است.

مدیر کل صدا و سیمای فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه کمیت در کنار کیفیت افزایش خواهد یافت، ادامه داد: به میزان آمادگی در بدنه جامعه برنامه های این شبکه فاخر تر از قبل خواهد شد و به طور یقین کمیت برنامه ها در کنار کیفیت افزایش خواهد یافت.

کشفی در خصوص نوع تامین برنامه های اولین شبکه استانی 24 ساعته کشور نیز گفت: به طور یقین فعالیت بیشتری را پیش روی کارمندان و صدا و سیمای استان فارس خواهیم داشت ولی در این راستا از تمامی دانشجویان، فعالین هنری و هنرمندان استان برای ساخت برنامه های مختلف دعوت می شود که حتی می توانند با تشکیل گروه هایی چهار تا پنج نفر کارهای هنری خود را عرضه کنند و ما نیز در صدا وسیما این تولیدات را خریداری و پخش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بخشی از کار توسط هنرمندان استان با موضوعات مختلف برای پخش تهیه خواهد شد و گلچینی از برنامه های مختلف شبکه ها به شرط تناسب با فرهنگ بومی استان تهیه می شود.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روند ساخت سریال، تله فیلم و فیلم های سینمایی در این مرکز با سرعت در حال انجام است، تاکید کرد: هفت پروژه بزرگ فیلم، سریال و تله فیلم را در استان شروع کردیم که در حال انجام است و بخشی از آنها برای ارایه در شبکه های ملی و بخشی نیز مربوط به شبکه استان فارس خواهد بود.

کد خبر 1308278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha